• AR Games for Motivation, Socialisation, and Physical Activity 

      Andersson, William; Feng, Casper (Master thesis, 2022)
      De siste årene har en større del av hverdagen blitt digital. Vi lever nå i en tidsalder hvor mennesker kan jobbe og studere "fully-remote". Parallelt med dette øker også både verdens fedme og tid brukt på videospill. ...
    • AR Games for Motivation, Socialisation, and Physical Activity 

      Andersson, William; Feng, Casper (Master thesis, 2022)
      De siste årene har en større del av hverdagen blitt digital. Vi lever nå i en tidsalder hvor mennesker kan jobbe og studere ``fully-remote". Parallelt med dette øker også både verdens fedme og tid brukt på videospill. ...
    • Loyalty - Fordelskort i en digital verden 

      Andersson, William; Larsson, Øivind Haugerøy; Midttun, Jonathan; Østtveit, Bjørnar (Bachelor thesis, 2020)
      Denne bacheloroppgaven går ut på å utvikle et produkt for en oppdragsgiver, RealNett AS. Produktet, ved navn Loyalty/LoyaltyCard, bidrar til digitaliseringen av fordelsprogrammer, og gruppen har derfor valgt å undersøke ...